Pages

Wednesday, 16 December 2015

sketch book

ok.. kali ni baru la berkesempatan nak tambah sketch ni.. aku ni bab lukis melukis ni xde la rety sangat.. tapi takpe la.. ape orang cakap tu.. pelan2 kayuh.. hahaha.. lepas da settle semua assignment.. baru la boleyh nak tambah sketch ni.. walaupon x berapa cantik.. tapi boleyh la nak paparkan untuk korang sume ni..

sketch aku kali ni xde fokus kat ape2.. semua yang boleyh lukis aku lukis je.. anime, binatang, naga, orang.. semua hentam je.. hahaha..

yang ni aku lukis gambar badak.. ade rupa badak x?/

yang ni anime.. dalam kategori chibi.. tapi xde muke.. sbb xpro bab tu

yang ni naga dalam game online

yang ni xkn korang xknal.. ni kan conan dalam citer ditective conan tu

yang ni pulak watak utama dalam cerita hunter x hunter

yang ni pulak, gambar laki sape pulak yang aku lukis ni..

5 comments:

Shahirul Azmir said...

tadok muka?muka ni penting kot untuk mempekenalkan watak,personaliti ape sume.Ce bayang deadpool kalu tadok muka gane tengoh berlakon,kite dok tahu muka die time gocoh gane.gane,bereh?jadinye...berlatih lukih untuk muka...

Shahirul Azmir said...

tadok muka?muka ni penting kot untuk mempekenalkan watak,personaliti ape sume.Ce bayang deadpool kalu tadok muka gane tengoh berlakon,kite dok tahu muka die time gocoh gane.gane,bereh?jadinye...berlatih lukih untuk muka...

Adam Boy said...

perghhh...azmir bagi tazkirah

Nor masliza said...

banyak kan skecth

acu yuhan said...

Hi perkongsian menarik, done follow, follow me back :)

Post a Comment